רח' הנרי קיסינג'ר 4, ראשון לציון 75790877

חדשות ואירועים

רישיון טיס הוענק ליקיר מלקם

יקיר מלקם, חניך העמותה, עמד בהצלחה בכל הדרישות והמבחנים הנדרשים לקבלת רישיון. מנהל רת"א, תא"ל מיל יואל פלדשו, העניק ליקיר את הרישיון. בטקס נכחו מנכ"ל עמותת יעלים והמדריכים שהדריכו את יקיר במהלך הקורס. יקיר ציין בדבריו את התרומה של הקורס להגברת ביטחונו האישי ואמונתו שכל מה שירצה, הוא בר השגה. מנהל רת"א הדגיש בדבריו את תרומתם של קורס הטיס ותרבות הטיסה המונחלת בו כמנוף להצלחה בכל תחום שבו יעסוק החניך בחייו. יקיר מתגייס בימים אלה למערך הלחימה של צה"ל. 

לאתר2 מוקטן

נשיא המדינה אירח את עמותת יעלים

נשיא המדינה: "בימים אלה משנוצרה תחושת פילוג בקרב האוכלוסיות, אתם מציגים תכנית של חיבור ושל תקווה. הנחישות לשבור את 'תקרת הזכוכית' ולהוות דוגמה לבני נוער אחרים מהקהילה האתיופית מעוררת השראה רבה" 

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אירח טייסים אזרחיים יוצאי הקהילה האתיופית במסגרת מפגש עם נציגי עמותת "יעלים". דניו צי'נה, בוגר העמותה, קצין בחיל החימוש, שהשלים את לימודי התואר השני  בהנדסה, סיפר לנשיא כיצד המפגש הראשון שלו עם איזי כנען שינה את מסלול חייו. "זו הייתה הפעם הראשונה שמישהו האמין בי". בעמותה הרגשתי שהמוטיבציה שלי השתנתה, התחלתי ללמוד לבגרויות ובמקביל למבחנים העיוניים לקורס הטיס. אחרי מסלול מורכב סיימתי את קורס הטיס ואת הבגרויות במלואן.

במפגש אמר הנשיא: "דרכנו לשילוב האוכלוסיות והמגזרים השונים בחברה הישראלית עוד ארוכה. זוהי משימה לאומית, ואתם מהווים מודל להשראה עבור כולנו לפתיחת השערים לכל האוכלוסיות ומתן הזדמנות שווה". 

 רישיון טיס הוענק ליניב מלסה

יניב מלסה, חניך עמותת יעלים, קיבל לאחרונה רישיון טיס. בכך מצטרף יניב, נער בן העדה האתיופית, לחבורה של חמישה נערים נוספים, חניכי העמותה, שמחזיקים ברישיון טיס. בטקס מרגש במינהל התעופה האזרחית, בהשתתפות בני משפחתו, קיבל יניב את הרישיון מידיו של ראש רת"א, תא"ל במיל' יואל פלדשו. הרישיון הוענק למלסה לאחר שעמד בהצלחה במבחני הטיס המעשיים ולאחר שנתיים אינטנסיביות של לימודי תיאוריה, במקביל ללימודים למבחני הבגרות. מדריך הטיס של יניב מלסה, סא"ל מיל' יואל ניר, שיבח אותו ואמר כי היה תלמיד חרוץ ואחראי, שזכה ברישיון הטיס לאחר שהשקיע מאמץ להשגתו. מנכ"ל עמותת יעלים, אל"מ מיל' איזי כנען, ברך את יניב מלסה וציין גם את עבודתם המסורה, בהתנדבות, של המדריכים

ביקור בבי"ס לטיסה של חיל האויר

7 חניכים חדשים התחילו קורס תיאוריה לרשיון טייס

דצמבר 2018 – 7 חניכים חדשים מכיתות י' יא' בבתי הספר בראשון לציון, התחילו את הקורס התיאורטי לקבלת רישיון טייס פרטי.  החניכים ילמדו במשך  שנתיים וחצי את כל מקצועות התעופה הנדרשים לקבלת  הרשיון: ידע טכני תעופתי, נווטות, חוקת אוויר, מטאורולוגיה ואנגלית תעופתית. התלמידים יבחנו במקצועות הנ"ל ע"י רשות התעופה האזרחית ובסיום הבחינות יתחילו בשלב הטיסות המעשיות.

P1070715bbbb

7 חניכים החלו את שלב הטיסות המעשי

7 חניכי העמותה, שעמדו בהצלחה בשלב הלימודים התיאורטיים, החלו בשלב הטיסות המעשיות. החניכים  טסים כפעמיים בשבוע ומודרכים ע"י מדריכי טייס  מתנדבים. במסגרת טיסות ההדרכה, יבצעו החניכים    טיסות יחיד (סולו), ויוכשרו לקבלת רישיון הטייס הנכסף.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן